susannejonsson

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Susanne Jönsson - 28 november 2012 20:47

Varför gör du som du gör?
Vad får du ut av det?
- han hade haft det bättre utan Sussie!
- asså allvarligt! Så jävla trött på detta, visst det hade han kanske för jag är definitivt inte världens bästa flickvän , men alla har vi fel och brister.
Och ja han förtjänar någon som e snyggare än mig och ser bättre ut, men hand val vem han vill vara med?

Och ja han hade kanske fått det bättre enligt dig! Men han vill kanske hålla ihop familjen? Han kanske vill va med mig? Han kanske vill kunna träffa sina barn VARJE dag!!!!

Jag kommer höra av mig till dig i veckan -för detta e inte ok längre - så trött på att går och pratar bakom min rygg och sen när vi ses pratar du med en som inget hänt... I'm done whit tjis Shit - så jävla trött på allt skit alltså! Stick i från mitt liv!!!! Jag vill må bra och det märks tydligt vem som är ens vänner, dem som verkligen vågar säga vad dom tycker och tänker TILL EN!!!! Gahhhhhhhhh!!!

Hoppas ni alla haft en trevlig dag iafall :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards