susannejonsson

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Susanne Jönsson - 16 november 2012 05:18

Man har kompisar, och vänner.

Vad är skillnaden kan man fråga?
Kompis för mig är bara en kompis en som man kan prata lite lätt med, fika, träna med, va med osv

Men vän däremot, det är en som alltid finns där för en.
En som inte snackar skit bakom ryggen på en utan säger det till en istället. En person som är ärlig.
Och dessa finns det inte många av....

Förlorat mycket vänner och kompisar, pga skitsnack och att man helt enkelt bytat kretsar.
Saknar väldigt många och vill helst inte tänka på de minnen man delar, men så e det ibland :(

Trött, riktigt trött på skitsnack - har ni problem med mig så säg det till mig visst jag kan bli riktigt lack vilket jag blivit många gånger. Men oftast försöker man lösa det, kommer aldrig ändra mig eller min attityd för trivs bra med just det med mig själv.
Den ända gången jag kommer ändra mig är om det "skadar" mina barn men det tror jag knappast.

SÅ SNÄLLA BARA SÄG DET TILL MIG :/
Tala sanning för är så trött på alla jäkla lögner!!

Och nej inte riktad till någon speciell utan till alla!

Ha en skön jäkla dag!! ;)
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards