susannejonsson

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Susanne Jönsson - 27 november 2012 13:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Jönsson - 27 november 2012 13:50

Helgens bravader satte sig duktigt på en.

Gick ut med lillasyster i fredags och var inte dåligt på lyret haha.
Var på TGI fridays och sedan Breeze.
Kommer nog inte gå till Breeze mer, iafall inte när det e 18års gräns.
Tackar iafall för en underbart trevlig kväll/natt.

Lördagen följde jag med Linda,Jocke och Malte till Törringe, och lyssnade o dansade till Lasse Stefans och lite "ny" musik. Riktigt trevligt hade vi tack vänner :)

Och söndagen spenderade vi hemma hos mamma med bror och hans familj. Åt middag och barnen lekte :)
Mysigt som bara den.

Men igår var man inte människa, helt slut var man och allt stämde inte överrens i huvve. :P

Gjorde inget speciellt igår mer än var ute en stund och träffade becky,
Körde för första gången på 6månader och det gick skit bra. Nu ska jag bara fixa teorin sen kan jag nog ha mitt körkort till Januari om jag har tur . :)

Idag har vi julpyntat lite, städat lite och haft det mysigt med barnen.

Underbart, mina barn är mitt allt - ni kommer alltid komma först!! :)

XoXo

(Hur känns det att vara vacker? Har alltid undrat, och kommer alltid göra)

Ovido - Quiz & Flashcards