susannejonsson

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Susanne Jönsson - 21 november 2012 18:08

... Känner jag mig så jäkla lycklig.
När Jayzon verkligen lyssnar på mig, han förstod verkligen idag när jag satte mig ner och förklarade för honom att, mamma blir ledsen när du inte lyssnar och gör som man säger.
Han har varit ett drömbarn sen dess :)

Tog av sig ytterkläderna skälv utan bråk, och lyssnade på vad man sa osv.
Ibland är man så jäkla glad :)

Har fått tummarna ur röva idag oxå och beställt blanketter så jag och barnen kan byta efternamn :)

Så snart heter vi inte Jönsson längre,
Har inte speciellt mycket koppling till det efternamnet längre då, pappa heter frisk, mamma heter Berg, ena syrran heter Nordin och den andra Rosvall. Bara jag,brorsan och "farfar" kvar som heter Jönsson :P

Så snart är det bara brorsan och "farfar" som heter Jönsson fortfarande.

Nej nu ska jag försöka ta mig i kragen och vika lite tvätt innan man ska ner och titta på linedance :)

Ha en skön kväll :) XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards