susannejonsson

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Susanne Jönsson - 15 november 2012 23:23

Har haft en hyfsat lugn dag med kidsen idag :)

Och som blev nämnt i förra inlägget så kom Linda och Jocke hit innan också och snackade lite :)

Var nere i byn innan och där träffade vi på Micke och Linda :)

Sen bar det vidare till 2:an för att se om hon hade fodrade gummistövlar till Jayzon. Men icke :(
-bättre lycka nästa gång?

Nu badar Dominic så man kan få lite längre natts sömn :) om jag har tur, han brukar sova längre när han badat.

Men nu ska man fixa maten inför natten och sedan krypa ner så ha en skön natt och sov gott allesammans :)

XoXo

Av Susanne Jönsson - 15 november 2012 23:18

Blev inte av, vi åt och sedan kom Linda och Jocke hit.

Men gick ut en runda istället och var ute och gick ca 40min?

Men på lördag ska jag träna :)

Vikten har stått stilla på 99 sen sist nu, men några cm till är borta.

Känns ganska bra och märks att magen håller på att försvinna :)

Nu ska jag bara lyckas att sluta helt med ciggen och allt annat skit man stoppar i truten :P

Har tid till dietist den 20 nov. Så får hoppas hon kan hjälpa mig få rätt på min mat och att min mage kanske mår bättre efter det :)

XoXo

Av Susanne Jönsson - 15 november 2012 17:29

Där finns inte många, men dem jag har bryr jag mig väldigt mycket om, kommer alltid finnas för dem som finns där för mig :) <3


detta inlägg låste sig innan, fråga mig inte varför :P haha


vänner är som stjärnor sägs det,

du ser dem inte alltid men du vet att dem finns där :)


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards