susannejonsson

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Susanne Jönsson - 19 november 2012 22:50

Ibland blir man trött i huvudet.
Inte mycket klokare idag iheller :/

Trött på saker som sägs bakom ryggen på alla folk, varför inte bara säga allt direkt till personerna?

Tydligen är man inte en riktig vän iheller, kanske är man tråkig? Dum? Eller något?

Ska prata med många nu för e så trött på att höra en massa.

Vill bara säga till alla som läser min blogg att hör ni något skit om mig från någon skit i att säga det till mig för så fort man frågar personerna om det så blir man bara ovänner på något konstigt sätt?
Har set varit sant då? Om personen försöker försvara sig riktigt ordentligt? Eller där personen ärlig?

Ja jag vet inte , vet inte vad man ska tro längre eller vem man ska tro på? :/

Förlorat väldigt många vänner och kompisar på dessa åren.
För att en massa ska prata bakom ryggen på folk.

Har man problem med någon varför inte bara säga det till personen?
Aaaahhh så trött på allt.
Kanske ska man stänga in sig i en liten bubbla eller något?

Många saker blir spridda om en och andra, om dem är Sanna eller inte spelar ingen roll? Kan folk inte bara hålla käft?

Vänner är som familj.
Och en familj är inte dem som delar samma blod eller dna.
Man kan faktiskt välja själv vem som ska tillhöra ens familj oxå. Men själv har man fått en underbar familj, "svärfamilj" och ny familj.

Men har även andra som jag kallar och har kallat mina systrar och bröder.

Har inte många som har det där lilla extra för att bli kallad det.
Så ni som blir eller har blivit det. Be proud ni är något extra. Och kommer alltid att vara.
Men nu avslutar jag allt, kommer inte höra av mig mer, och jag hoppas verkligen inte någon tar illa upp av det.
Vill bara se vem som är ens vänner/kompisar ett tag framöver.
Jag är trött, både fysiskt och psykiskt.
Har en son med kolik och en annan som är i trotts. Har problem med min mage och vikt. Är absolut inte nöjd med mig själv. Mår bajs rent ut sagt.
Har problem med att få pengar att räcka till, ibland har jag väldigt dåliga dagar och då hade det varit skönt med en riktig vän.

Ni som läser, behöver inte ringa eller skicka sms för att fråga vad det är eller för att prata mer om det jag skrivit.

Vill bara klargöra för alla att ibland svarar jag inte eller hör inte av mig för att jag mår dåligt.

Men 1sak jag klarar av är att ta hand om mina barn, att ge dem mat och hela och rena kläder. Kärlek och närhet. Det är det man lever för!
Och min underbara sambo som alltid finns där -älskar er !
Och älskar mina underbara familjer.

Ha en skön kväll allihop.
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards