susannejonsson

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Susanne Jönsson - 13 november 2012 23:09

... Är ingen dans på rosor precis.
Älskar mina barn över allt annat men vissa dagar är det jobbigt.
Jayzon är i trotts och Dominic har typ kolik.
Han tror han är hungrig hela tiden eftersom han har ont i magen och blir oftast inte lugn förän han får lite mat som han kan somna till.

Ibland har man bara lust att försvinna en liten stund, och en hel Natts sömn hade inte heller suttit fel.

Det gör verkligen ont i hjärtat när man inte kan få sitt barn att sluta gråta :(

Nej se om mattias lyckats nu så vi alla får sova.
God natt...
XoXo

Av Susanne Jönsson - 13 november 2012 22:10

Ibland när jag sitter här hemma och inte har något att göra dyker du oftast upp i mitt huvud.

Saknar dig väldigt mycket och tycker det är tråkigt att inte ha dig nära.

Men snart ses vi, för snart döper vi Dominic :)

Nej nu blir det en dusch sen försöka sovaaaaa! :)
XoXo

Av Susanne Jönsson - 13 november 2012 09:29

Snart är det dags, idag packas det och donas, sen blir det träning ikväll. :)

Måste komma igång igen så jag kan trivas med mig själv :)

Jayzon är lämnad på dagis nu för fotograferingen och jag hoppas verkligen att dem kan få honom att le, och att det blir lika bra som förra året.

För er som vet och läst på fb så har vi haft lite "problem" på dagis med Jayzons blöjor.
Pratade med dem igår och enligt en av fräknarna var där inget annat barn som hade sånna blöjor som Jayzon.

Och som jag sa till henne oxå det är lätt hänt bär där är många barn att hålla reda på.
Och hon sa att dem absolut inte gjort det med meningen, utan kan ja varit att han inte sovit dem dagarna och att det blivit lite fel - då dem bytar blöjor efter dem sovit :)
Så nu är det löst :) -skönt.

Nej nu får man släppa bloggen och äta lite frukost sen börja packa ner allt vi inte använder. Fasiken vad jag längtar asså :)

Ha en super dag allihop =)
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards