susannejonsson

Alla inlägg under december 2012

Av Susanne Jönsson - 31 december 2012 14:51

Det var ett tag sedan jag gjorde något inlägg, om julen och nyår kommer sen en annan dag. + lite bilder :)

Efter 17 dagar kom den äntligen aldrig har den varit så efterlängtad som nu. Haha... Ni som jag har snackat med vet vad jag pratar om :P

Tryckte igenom min näspiercing idag oxå :) nu ska jag bara fixa en piercing till läppen så jag kan ha den igen oxå, saknar dem hihi.

Så snart e det nytt åt och nya tag, ska börja hård träna igen och försöka fixa allt :) inga nyårslöften läggs - för dem bryts bara :P haha ;)

Så nu blir det fix och don sen beger vi oss till Malmö :)
Ha en skön kväll och GOTT NYTT ÅR på er alla!!! :)

Av Susanne Jönsson - 18 december 2012 17:29

Så trött på detta nu, helt slut i kroppen...och huvudet!!
Detta tar verkligen på en :(

Först livmoderinflammation -
antibiotika i 10dagar
Svampinfektion både invändigt och utvändigt pga av antibiotikan -
Medel i 6 dagar
Nu, en böld/knuta i underlivet som dom inte vet va det är.
Och besöket resulterade till:
Kräm för svampen i ca 3dagar till och ett telefonsamtal till KK imorgon för att få en tid till läkare.

Vill inte mer nu!! Orkar inte mer!

Detta gööör oont! Vet att jag klagar mycket men är verkligen så sjukt trött på detta nu - vill bara bli frisk.

Vet att där finns folk som har det mycket värre, och som aldrig klagar, brukar inte göra det men har i stortsätt bara haft motgångar sen senaste tiden. - inget går min väg längre. :(

Av Susanne Jönsson - 18 december 2012 01:20

Blogga? Just nu har jag ingen ork eller motivation till att blogga, varför?
Ingen aning, så trött på allt just nu och allt man vill går inte den väg man vill.

Önskar jag visste varför jag mår så konstigt som jag gör, trött, och ibland pigg, seg, ledsen, glad, lycklig? Ja ni, vet inte varför det e som det e.

Så tar förmodligen ett tag till innan här kommer blogginlägg igen.
Men bjuder på några bilder iafall...
XoXo

Av Susanne Jönsson - 11 december 2012 22:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Jönsson - 11 december 2012 21:02

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Lindas födelsedag -hurra! Hurra! Hurra! :)

Grattis fina du :) hoppas din dag har varit lyckad och att du fått något fint idag :) <3

Av Susanne Jönsson - 11 december 2012 16:52

Nu är det dags igen, massa problem hela tiden.
Precis avslutat antibiotika kuren och inte mår man speciellt bättre efter den.
Vad kan det vara nu!? :/

Jaja sitter nere på familjecentralen nu, och hoppas på att dem kommer fram till något vettigt :)

XoXo

Av Susanne Jönsson - 9 december 2012 19:14

Så det ska vara! Men synd dem inte kan stå för vad dem sagt...

Av Susanne Jönsson - 9 december 2012 16:49

Att dem ens tänker tanken, var är våra traditioner påväg!?

Vill min lille påg vara pepparkaksgubbe så ska han få vara det, ser inget rasistiska i det!!!?

Tänk er ett lucia tåg utan pepparkaksgubbar, och utan vi komma, vi komma från pepparkakeland! Neeeej, fy fan asså, samhället är fan sjukt!!!

XoXo

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards