susannejonsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Susanne Jönsson - 27 januari 2013 08:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Jönsson - 25 januari 2013 15:53

Allt var så bra - och du började bli bättre. Och nu detta? Är så tråkigt.

Skänker all min styrka till dig och lille Anton gumman. Ni förtjänar inte detta. Men du ska se ni fixar det, han är lika stark som du.

Du ska se det vänder på ett kick igen, och fortare än du vet så kommer han springa runder där hemma :)

Jag vet ni fixar detta, villa vara åka in till dig, men som jag skrivit till dig gumman, jag finns här, bara ett samtal och 20min bort från dig.

Älskar dig lilla syster och "våran" fina fina lilla Anton <3

Ber och håller alla tummar och tår för er <3

Krya på er <3

Av Susanne Jönsson - 18 januari 2013 15:29

Fick man mysa med en väldigt liten kille som vi väntat på i evigheter känns det som.

Grattis igen gumman, han är jätte fin <3

Av Susanne Jönsson - 17 januari 2013 20:23

Till Alexandra.
Och stort grattis till Anton på födelsedagen och namnsdagen :)

Välkommen till världen
Kl. 18:51 tittade en fin liten pojke ut, på 2960g och 54cm .

Av Susanne Jönsson - 16 januari 2013 19:10

Eftersom förra året slutade så "bra" började inte detta året mycket bättre...


haft fruktansvärda kramper/mensvärk.... som resulterat till kraftiga blödningar...

hade så pass ont i måndags och så kraftiga blödningar att jag fick ringa in till kk, dem erbjöd mig att antingen åka in till Kk akut på måndagen eller så kunde jag få en tid på tisdagen.. vilket väljer man?

självklart valde jag att ta tiden dagen efter istället för att sitta och ha ont inne på akuten i flera timmar...


Åkte in, och allt såg jätte fint ut, tills jag såg en min på läkaren!?


han talar då om för mig att jag kan resa mig upp och ta på mig igen, sätter mig i stolen bredvid hans skrivbord och han börjar prata med mig och frågar mig en massa igen...

och talar om för mig att jag har en cysta på höger äggstock som inte är speciellt liten och dem vill gärna hålla koll på den. :S

okej?.... den var ca 4x5cm stor och han sa att det var bara att ringa honom om det var något...

skulle även dit igen om ca 3månader för att kolla cystan igen :/ .


orkar snart inte mer problem!. - alltid ska det vara något!?!?!?!?!?!?!


nej ha en skön kväll allesammans... XoXo

Av Susanne Jönsson - 11 januari 2013 19:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Jönsson - 10 januari 2013 17:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Jönsson - 9 januari 2013 18:30

Idag har varit en hyfsat lugn dag, vaknade vid 8.00 och gav dominic mat, sen vid 9.00 väckte jag Mattias så vi alla kunde äta frukost och så jag kom ner till af för att hitta lite jobb, men fy satan vad lite jobb där ligger ute på platsbanken.. shiiit... på af träffade jag Zandra oxå. :)


aja iafall efter jag varit på af träffade jag på Becky och följde med henne till bulltofta för att hon skulle handa kydd, sen him igen.


väl hemma landade jag i soffan en stund och sedan städade vi och lagade mat och åt middag...

kollat film och spelat... och legt med kidsen <3


nu glor vi ännu mer film :)


sen blir det en dusch och sedan lite mer film :P hahaha.


ha en skön dag/kväll . XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards