susannejonsson

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2015

My life

Av Susanne Jönsson - 24 augusti 2015 12:00

Som sagt ett tag sedan man skrev....
Och tar ett tag och skriva nu då lederna inte samarbetar med mig längre..

Hänt mycket på senaste tiden så vet knappt var jag ska börja...

Barnen är hos mig nästintill alltid. Dom är hos sin pappa från tors(eftermiddag) -mån (morgon) varannan vecka.

Min kropp har börjat ge upp och vill inte riktigt samarbeta med mig mer.
Ont i leder och rygg/bäcken.
Så för att kunna jobba nu fick jag åka och köpa handleds skydd/stöd för 800:-!!!
Sjukt dyrt!
Gör övningar för att ryggen ska orka hålla upp allt och vikten är inget bra längre.
Går upp i vikt hur jag än gör och blir bara mer och mer deppig för att inget fungerar.

Men sån tur är har jag min underbara pojkvän som stöttar mig igenom allt!
Utan honom hade jag nog aldrig tagit tag i någonting.

Och till råga på allt har jag dragit på mig en förkylning + något som jag inte vet vad e "/
Från ingenstans så blev det en uppkastning (fina ord :P)

Även gått och fått en ny familjemedlem sedan jag skrev sist!
Våran underbara extra son Tyson, en amstaff/pitbull - världens godaste och mysigaste hund! - och lataste! Hahahaha


Orkar inte skriva mer och känns som det blev Klyddigt hahahahaha.
Kommer ett extra inlägg som dock kommer vara låst!

Xoxo
------------------------------------------------------------------

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Jönsson - 18 juli 2016 10:10

Hallå igen! Måste skriva av mig och vad är då inte bättre än att uppdatera här!? Har under istortsätt hela mitt liv kämpat med min mage! Jag har fått två diagnoser utan att ens blivit undersökt ordentligt, IBS och kronisk förstoppning... Jag...

Av Susanne Jönsson - 1 september 2015 10:39

Tjallååå! Loppis en i lördags gick riktigt bra, fick nästan sålt allt vi hade med och kom hem med 1000:- extra :) Efter loppis en bar det iväg till Tims familj i Barsebäck för kräftskiva :) (åt dock bara räkor ;) ) Sedan vidare på bilträff! Fö...

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 20:41


Då var det snart dags att packa bilen, ska ju stå på loppis imorgon i Lund vid 108... Pengarna räcker inte till denna månaden så då får man göra vad man kan :) Håller tummarna för fint väder och mycket sålt imorgon! KOM OCH FYNDA!!!! :) U...

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 08:32

Torsdagen var en jobbig dag för kroppen, därav inget inlägg igår... Barnen åkte till sin pappa och är inte hemma hos mig igen förrän på måndag. :( Jobbade några timmar och sen tog jag tag i loppis saker - vilket ledde till smärta i leder och ry...

Av Susanne Jönsson - 26 augusti 2015 17:38

...precis som det låter... Började laga mat...och eftersom jag inte tycker det e speciellt roligt så fetade jag in pyttipannan i ugnen... 45min senare kom jag på att jag lagade mat "/ Bränd middag för mig och barnen idag... -ingen hit! Och med huv...

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards