susannejonsson

Alla inlägg under december 2013

Av Susanne Jönsson - 9 december 2013 08:23

... Bloggat kasst på sista tiden, dieten går bra och träningen likaså :)

Enligt vågen är det -6kg men får se på tisdag(imorgon) vad min mätning säger.

Annars är livet istortsätt oförändrat, saknar känslan av lycka fortfarande men leendet på läpparna är där ändå.

Idag blir det träning på gymmet och möte på boost. Får se hur det går.

Nä ha en skön dag allesammans.
XoXo

Av Susanne Jönsson - 4 december 2013 11:46

Morgonen har varit bra, började med promenad till dagis med kidsen i regnet, sen hem och drack min frukost :P

Vid 10 stack man och tränade - skönt!
Nu är min lunch intagen, riktigt gott, men fick inte det till så många kalorier som jag ska ha, så får väl ta en frukt senare eller något. :P

Nu blir det en cigg sen en härlig varm dusch. :)

Ha en bra dag allesammans :)

Mongooooo!!! :P :)

Av Susanne Jönsson - 2 december 2013 11:50

Luuuuuuunch!! :)

Godaste portionen mat på lääääänge är nu nere :)
Och lyckades få den till 600kcal , så går äta en frukt eller något senare.

Sjukt gott att få tugga igen iafall :)

Och har tränat idag oxå, blev 1timme ca. Så det var skönt :)

Imorgon blir det cx worx på gymmet :)

Ha en bra dag :)

Av Susanne Jönsson - 2 december 2013 08:19

Så då var det frukost time med en shake, snart iväg och träna. :)

Känns riktigt bra att ha kommit så här långt även om jag bara är inne på dag 3.

Vågen börjar redan visa resultat, så nu hoppas jag att allt håller i sig i denna takten :)

Sjukt glad idag faktiskt, kan vara mycket för kidsen sovit bra hela natten och inte bråkat nu på morgonen.

Lycklig idag :) <3
XoXo

Av Susanne Jönsson - 1 december 2013 20:30

Efter 2 tuffa dagar utan mat, längtar jag sjukt mkt till lunch imorgon som blir spagetti & köttfärssås och en massa sallad :) muuuums :)

Nu kolla färdigt ett avsnitt av under the dome, sen krypa ner så man får sova lite :) .

Imorgon blir det:
* lämna kidsen på dagis
* dricka shake
* träna
* städa O duscha
* Lunch :)
* sen e massa fix och hämta hem kidsen <3

Så god natt på er alla sov gott.

XoXo

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards