susannejonsson

Direktlänk till inlägg 1 september 2015

Helgen...

Av Susanne Jönsson - 1 september 2015 10:39

Tjallååå!
Loppis en i lördags gick riktigt bra, fick nästan sålt allt vi hade med och kom hem med 1000:- extra :)

Efter loppis en bar det iväg till Tims familj i Barsebäck för kräftskiva :) (åt dock bara räkor ;) )
Sedan vidare på bilträff!
Första gången på länge som vi verkligen hann och kunde njuta av att titta på bilar.

Söndagen blev en lugn dag....

Och nu är barnen hemma igen!!!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Jönsson - 18 juli 2016 10:10

Hallå igen! Måste skriva av mig och vad är då inte bättre än att uppdatera här!? Har under istortsätt hela mitt liv kämpat med min mage! Jag har fått två diagnoser utan att ens blivit undersökt ordentligt, IBS och kronisk förstoppning... Jag...

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 20:41


Då var det snart dags att packa bilen, ska ju stå på loppis imorgon i Lund vid 108... Pengarna räcker inte till denna månaden så då får man göra vad man kan :) Håller tummarna för fint väder och mycket sålt imorgon! KOM OCH FYNDA!!!! :) U...

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 08:32

Torsdagen var en jobbig dag för kroppen, därav inget inlägg igår... Barnen åkte till sin pappa och är inte hemma hos mig igen förrän på måndag. :( Jobbade några timmar och sen tog jag tag i loppis saker - vilket ledde till smärta i leder och ry...

Av Susanne Jönsson - 26 augusti 2015 17:38

...precis som det låter... Började laga mat...och eftersom jag inte tycker det e speciellt roligt så fetade jag in pyttipannan i ugnen... 45min senare kom jag på att jag lagade mat "/ Bränd middag för mig och barnen idag... -ingen hit! Och med huv...

Av Susanne Jönsson - 26 augusti 2015 13:12


Det tog ett litet tag men efter att jag fått en kabeltrumma av grannen fick barnen ett nytt bord till sina stolar i vardagsrummet. Dock inte riktigt färdigt än men bara några lager lack som ska läggas sen är det färdigt för användning :) Hel nö...

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards