susannejonsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Susanne Jönsson - 11 oktober 2010 21:06

Känner att jag varit riktigt kass på att skriva här....


Men nu tänker jag ta tag i det hela ;)


Man har fyllt år, så nu är man tydligen 22år.. Och tack för alla Grattis, <3.

Idag har man varit ute med Becky på Burlöv Center, gick och letade nya jeans eller jeanslegging, Hittar man något?, Ja då, men tyvärr är man för fet för att få på sig det. Är det inte magen som är i vägen, så är det höfterna, eller vaderna, eller så är man bara allmänt fet!. Så nu får det fasiken vara ett slut på detta....

Köpte iafall ett par svarta mjukisar och en Turkos tjocktröja...


Vill fasiken aldrig gå ut och glo kläder igen asså!, Mår ganska dåligt efter det, känner mig så äcklig, ful och fet. Men thats life, Har mig själv att skylla för att jag ser ut så hära...:(

Men önskar förtillfället att man kunde trolla......


Och penga problem, ja det har man ju alltid, önskar man kunde vinna lite pengar så man hade kunnat flytta och ha det bra...

Har ju världens sämsta lägenhet och betalar lika mycket i hyra som becky gör för sin 3:a typ... och Vi har en 2:a på 60kvm. - UTAN KLÄDKAMMARE!


Ska sluta röka också, inga pengar till att göra det och definitivt inte hälsan till det, Så nu är det dags att sluta röka och börja rå träna, för är jäkligt trött på allt...


Kanske har fått jobb också =) . Slutet på detta året eller början på nästa =) ska bli så skönt att få börja jobba, saknar det som F-A-N!!!!



Kanske inget intressant man skriver idag, men kände att jag behövde klottra av mig lite... Sorry :P


Så nu väntar Duschen och sedan sängen... 


XoXo <3

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards