susannejonsson

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Susanne Jönsson - 1 november 2012 21:41

Så sjukligt ont detta gör!!!
Har typ kramper i magen som gör så syndigt ont att jag bara vill gråta :/

Varför har jag så jäkla ont?
Så fruktansvärt trött på detta nu, provsvaren nu? -JA ,Tack!
Men det lär ju inte ske förän om ca 2veckor att man får dem.

Och undertiden ska jag bara gå och ha ont? Eller? Fy fan för detta, hade inte önskat min värsta fiende detta ens.
Guuuud!!!

Nej nog klagat, för ni som läser min blogg börjar nog bli ganska trötta på mig och mitt klagande nu . :/

Har varit hemma hos Alex idag och snackat lite och myst med zigge och Nelly.
Träffade Linda o Jocke där en riktigt snabb sväng oxå för var tvungen att gå him.
Tvättat 6maskiner tvätt och nu är våran soffa ren :)

Varit med Alex i Malmö undertiden tvätten torkade.

Snart ska jag försöka hoppa in i en dusch för att sedan bänka mig i soffan med älsk och glo en film :)

Ha en skön kväll, natt natt.
XoXo

Av Susanne Jönsson - 1 november 2012 08:25

Då var det ny månad, 1november.

Och märks att det är höst kallt som sören.

Snart kommer mams hit och fikar och snor våran underbara "stora" kille, han ska få mysdag själv med mormor idag.

Nej nu ska jag dammsuga lite här hemma, sen invänta mams, sen ner till vc för att lämna prov, och sen då?
Om någon läser och inte har något för sig får ni gärna höra av er :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards