susannejonsson

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Susanne Jönsson - 18 december 2010 20:31

Hemma igen efter kalas och Pulka åkning med Syster, Tim, Max, Noa, Älskling och Jayzon.


Blev ingen värst lyckad pukla åkning för Jayzon men några bilder blev det iafall.

                             


Som man kan se på Bilderna här så var våran lilla son ganska så trött, Vilket gjorde att han somnade på vägen hem i vagnen.

Och när vi väl var hemma och skulle ta av honom overall osv. blev det så hära : 

    

Helt utslagen på skötbordet.


Nu sussar han gott och jag och älskling sitter i soffan och kollar

Narnia - Prins Caspian.


Lite gamla bilder tänkte jag också lägga in. hehe

  Lilleman när han badade.

  Älskling när han hade hår - som han rakade bort idag. =(

  Älskar dig baby, <3

  När jag och Rimbo var ute lång runda igår.

   Stupade några gånger i snön - Så söööt.


Nej nu såg vi att det var grinchen på tv så ska glo lite på det sen ska jag mysa med älsk. Ha en trevlig kväll på er alla. God Natt.

  

Av Susanne Jönsson - 18 december 2010 15:14

Då var det lördag, Och dags för kalas och pulkaåkning. =). hihi


Kalas om ca 45 min och dagen har bestått av att göra vi oss och städat och lite sånt trams.


Ska väl laga mat och städa undan lite till och kolla film sen. 

nej om man skulle börja ta på sig och lite så, så man kan komma iväg :P hahaha

Skickar in lite bilder sen efter vi har varit på kalaset och åkt pulka. hehe...

See yaa later

  

Ovido - Quiz & Flashcards