susannejonsson

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Susanne Jönsson - 11 december 2010 20:12

Så då var lördag strax över...

Och här har blivit lite städat, lagade dock ingen mat, orkade inte... 

Lilleman vill inte sova, utan ligger i sin spjälsäng och kollar tv... hehe..

Han mamma vill iafall sova, trött som satsiken är jag...


Imorgon blir det mer städ, för att här ska bli iordning, Har gjort apelsiner med nejlikor i, för att det ska lukta lite jul här hemma... Så jäkla nice luktar det... hehe.


Vet inte riktigt vad man ska göra mer än städa imorgon, hade behövt hämta lite tidningar till Rimbo om ifall att han blir kissig under natten, men älskling går kanske och hämtar idag...


Nej detta var mitt sista blogginlägg för idag, så säger god natt till alla läsare nu, Ska faktiskt kolla på tv eller film ikväll...


XoXo

Av Susanne Jönsson - 11 december 2010 16:30

Då var det lördag, helgen går alldeles för snabbt.


Glömde att skriva en sak igår...

När jag kom till jobb igår, så kom tobbe samtidigt, och talade om en väldigt tråkig sak.

Min Kusin Jimmy har åkt in i fängelse, För narkotikainnehav, vilket gjorde mig väldigt förvånad, Trodde verkligen inte att han om någon skulle göra något sådant... Men ja så är det iafall, och tydligen ska han sitta där i 3år.  Känner mig faktiskt ganska förvirrad över detta. Men det släpper väl, Alla tankar ängnas åt gudmor och gudfar (som då är jimmys föräldrar). 


Och vidare till hur dagen har varit;

Började med att lilleman inte väkte mig förens halv 8, Sköönt, dock fick jag inte någon trevlig överraskning när jag skulle ta upp honom, En stor fet bajsblöja, mysigt så på morgonen... hahaha

Tog upp honom sen åt vi frukost och lilleman fick lite gröt.

Vi har varit och handlat och postat lite julekort :P hahha.


Efter det så gick vi hem till mamma, så jonny och hjärtat mitt kunde åka till rastgården med hundarna. Så han har fått springa av sig lite idag, så nu är han mycket lugnare.

Fick Nybakade saffransbullar med mandelmassa i av mamma - riktigt jäkla goa, för sitter och käkar dem nu och dricker mjölk, MUUUMS!


Snart dags att tvätta och laga mat, + städa lite till pga att här ser ut som en mini stia :P haha,.


Nej skriver ett nytt inlägg sen tror jag :P - Om jag hinner :P


XoXo 

Ovido - Quiz & Flashcards