susannejonsson

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Susanne Jönsson - 14 december 2010 17:45

Så ja, då var maten inshyfflad i munnen, mätt och belåten.


Dock jäkligt ont i magen, men vet varför iafall. haha Kvinns säger jag bara, - ett jäkla skit det...


Snart dags att hoppa in i duschen för att sedan göra sig iordning för sängen, Mår skit idag, så blir extra tidigt idag.


Börjar kanske bli sjuk?, hmm hoppas verkligen inte det. 


Kom på precis ska sätta mig och skriva trevliga lappar också, som ska sättas upp imorgon.


Så för sätta igång med det nu,- Ni får ha d så bra, God natt


  

Av Susanne Jönsson - 14 december 2010 16:20

Så då var man hemma från jobb, Sköööönt.

Drygaste jobbdagen på länge, har haft 3timmars paus i sträck, pga att där inte kom några grisar.. Aaaaahh.. Och Ugglarp skyllde på att där var halt på uppfarten dit lastbilen skulle lasta på grisarna, Och att dem inte hade något salt i fabriken... hahha, så därför tog det 3timmar att komma från svedala till malmö. HAHAHA...


Jaja det löste sig till sist, jag e ju hemma så :P hahaha


Nu är det dags att äta sen mysa och leka med lilleman...

Skriver mer sen...


XoXo

Av Susanne Jönsson - 14 december 2010 04:33

Idag är det tisdag, och jag ska snart bege mig bort till Jonny så vi kan åka till jobb. 

Lite löjligt att skriva inlägg på morgonen ... hahaha...


Nej, Älskar er Mina 3 Pågar!


    

Ni Är Mitt Allt! <3


Skriver mer senare idag...

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards