susannejonsson

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Susanne Jönsson - 9 december 2010 19:36

efter ätandet idag, fick jag den berömda frågan, ska vi möblera?, Hmm ja det kan vi väl göra, ge mig papper och penna ska jag se om vi kan lösa det på något sätt. 


Så nu är här ny möblerat, dock inte färdigt litta saker till som ska flyttas runt...


Men går lite långsammare när vi har en son som verkligen inte vill somna själv. han är fruktansvärt trött och har feber, alvedonen hjälpte inte riktigt, den sänkte febern men han känns fortfarande varm.


Verkar som om han somnar nu iafall, i pappas famn... Mys, synd han inte kunde somna hos mig bara, :(.


skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova nu, är helt sinnessjukt trött... imorgon, då är det jobb OCH DET ÄR FREDAG!!!, får se om matilda och Nea kommer imorgon...


nej om man skulle ta tag i lite här hemma så man kan komma i säng...


God natt på er.

Sov gott.


XoXo

Av Susanne Jönsson - 9 december 2010 15:42

Så då var torsdagen snart slut, Så skönt fredag imorgon.


dagen har varit som vanligt - Jobbat!

När man kom hem lukta det så himlans gott, älskling hade lagat mat. Mums.


Så nu ska han bara göra beanesås (stavning), sen ska vi äta.


Sen blir det massa mys men min sjuka lilla påg som har feber, tror det är pga av hans tänder... Stackars liten... 


Skriver ett nytt inlägg sen, Ha d gött så länge :P

Ovido - Quiz & Flashcards