susannejonsson

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Susanne Jönsson - 6 december 2010 17:19

Så då var det måndag, och jag sitter här igen...

Måndagen började ju inte så dära jätte bra.. haha, började med att klockan ringde, jag gick upp gjorde mig iordning och såg att där inte var något bröd, rimbo hade råkat göra inne så fick kalla på mattias så han tog det., gick in och skulle ta på mig lite kläder och hörde då att mattias sa att klockan inte ens var 4!. Vaaa!?!?!?, Nej det var den tydligen inte, hade råkat ställa klockan på 03.15 istället för 04:15.. ILLA! Jobbig morgon...


dagen på jobb har varit riktigt tråkig, sjukligt mycket att lyfta och trött som satsiken... inga fel idag dock och datorn klyddade inte heller, så det vart ju skönt :P hehe.


Begav mig av från jobb 15:00 för att ta bussen hem, då jag insåg att jag bara hade 1 cigg kvar! F u * k !!!, ja det var ju bara att hålla sig, höll mig fram tills jag var på södervärn, för att se bussen köra mitt framför näsan på en är inget roligt!! ARHHHH! Fick då vänta på bussen i ca15min... inte för att det var så länge men när man e trött e det :P


Kom hem till staffanstorp, gick och handlade på ica, och kom sedan hem till älskling som hade lagat spagetti och köttfärssås :P för det åt vi ju inte igår :P hhahahaa... spelar ingen roll haha... ? älskling hade bakat lussebullar. =)


Så nu sitter man här och dricker energidricka och äter lussebulle. MUMS!



Saknat min underbara familj idag... 

Tänkte lägga in lite nya bilder sen någon dag men orkar inte idag :P kommer kanske till helgen..


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards