susannejonsson

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Susanne Jönsson - 15 december 2010 19:29

Ja som ni alla vet så är det Onsdag idag...

Shit vad veckorna går fort, snart 4:de advent också...


Japp har lagat mat nu, Makaroner och Köttfärssås. -Muuums!.

Ätit har vi också gjort. HeHe. 


Nu badar lilleman med hjärtat, och jag sitter här.

Ska snart plocka undan lite så man kan gå och sova snart, svin trött nu...


Hmm, vad kan man mer skriva, Hahaha...

nej skiter i detta nu, ska ta en handduk till lilleman sen börja städa och starta en maskin disk :P

Så ha d bra allesammans och sov gott - GOD NATT

  

Av Susanne Jönsson - 15 december 2010 16:16

...Hemma!.  Hehe...


Så skönt när man kommer hem och får se mina älsklingar.

Dagen har gått sjukt långsamt och har haft istortsätt fullt upp på jobb hela dagen. men vi har ändå hunnit med att spela skitgubbe och 7:an. :P haha


Vi har varit och satt upp lite lappar på åkershus idag om lägenhets byte, får hoppas att något nappar, Hjärtat ska sätta upp fler imorgon. <3


Fy vad jag känner mig seg idag, och inte hjälper mina smärtstillande mot mensvärken spec. bra iheller. =( .


Nej nu ska jag se om vi kan fixa något att äta. Skriver mer sen. 

   

Ovido - Quiz & Flashcards