susannejonsson

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Susanne Jönsson - 7 december 2010 17:57

Hej allesammans!


Trött som satsiken idag, haft en riktigt dryg dag på jobb idag, fick jobba röven av sig på sånna pass som man inte brukar få göra det.. 

Ont som satsiken i ryggen och hela kroppen idag....


Har en skrikande trött son bakom mig, tror det är dags för hans bad sen välling och natt natt... hahaha..


själv ska man ut och ta natta bloss och sedan krypa ner för att gå till jobb imorgon igen :P hehe...


Tack för maten idag älskling, det var mycket gott, precis som vanligt...<3




Från det ena till det andra:

har funderat väldigt mycket nu denna månaden, och det är fantamig dags, sluta röka efter års skiftet sen dags att banta ner sig till den vikten jag vill ha... och förhoppningsvis så kanske man kan komma i sina gamla kläder igen *Hoppas*. Satt ju och tittade på andras före och efter bilder för ett tag sedan och när man tittar på sina egna blir man ju deprimerad, går ju på fel håll =(

Aja skit idet, ska klara det, så länge jag har mina älskade vid min sida och stöttar mig så fixar jag allt!!!!


nej nu hinner jag inte skriva mer, dags att blossa och sedan fixa bad till lilleman, och flaska....


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards