susannejonsson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Susanne Jönsson - 8 december 2010 18:57

Hej, då var onsdagen gången, och bara 2dagar kvar till man kan hålla helg..eller ja 1 ½dag :P hehe....


Idag började som vanligt gick upp vid 4 och gjorde mig iordning, jayzon vaknade till så fick göra en flarra till honom...


lungt på jobb idag, har dock ont i kroppen ändå.. haha..

Klämde fingert på jobb idag också, när man skulle lyfta över skinnerputs backar. ISch, ont som satan, bidde lite snett men det rättar väl till sig... hahahahahahha,.,,,,


Påvägen hem idag, kom jag till att tänka på en sak...

Min förlovningsring, satan också, det har jag råkat kasta i tvätten på jobb.

så måste in till jelena imorgon och se om hon har hittat den eller om vi måste fixa nya, dock inte hela världen eftersom vi velat köpa nya ett bra tag nu... hihi...


Nu är det snart dags för sängen och jag e svin trött och har sjukligt ont i min mage... :(.


Nej ha d bra allesammans 


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards