susannejonsson

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Susanne Jönsson - 24 oktober 2012 10:09

Som jag skrev igår har jag Jayzon hemma idag oxå han behöver det.
Jäkla hosta han har, har cocilana(stavning) hemma men vet inte om jag vågar ge det :P hehe.
Men ska nog ge honom det till natten.
Vet själv hur jobbigt det e bär man vaknar av hosta.

Dominic är ganska lugn idag och jag hoppas det fortsätter så, han har ju oxå den dumma hostan precis som jag och Jayzon.

Magen är inte min vän idag iheller :(
Försökte äta lite frukost men ja det gick ju inte så bra.
Mår illa och hat ont och springer på dass... Fy fan för magproblem.
Nu tycker jag att det kan bli den 31 så dom kan känna och klämma och ta prover.
Läst lite om det på internet men där är så mycket som stämmer in men ändå inte. Så undrar vad detta kan vara. :/
Känns så meningslöst att gå till vårdcentralen egentligen för dem har inte alla resurser där nere.

Menmen nu ska jag bänka mig framför en film :) ha en Nice dag allihop!
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards