susannejonsson

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Susanne Jönsson - 14 oktober 2012 18:42

Mår som jag skrev innan lite bättre idag, nu är här lite städat här hemma.

Pågarna har blivit klippta och mattias färgade även håret. :)

20min kvar sen ska Jayzon i säng, Dominic har redan somnat,en lär väl vakna om 1timmes tid igen.

Nu blir det dusch och sen film mys :) <3

XoXo

Av Susanne Jönsson - 14 oktober 2012 10:08

Fortfarande kass, men känner mig ändå lite bättre idag, har huvudvärk och sånt trams men helt ok ändå.

Har inte bloggat nu på ett tag för att tempen pendlat och jag har känt mig som en död sill :P

Igår hände inte spec. Mycket, Dominic fick ett bad och jayzon spelade mest hela dagen. Tvättade och försökte ta det lugnt.

Så nu idag ska jag försöka städa lite sen vila.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards