susannejonsson

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Susanne Jönsson - 3 oktober 2012 22:03

Då var kvällen kommen och dagen har gått sjukligt fort faktiskt.

Dagen började med att lämna den ena avkomman på dagis, gick vidare bort till netto och handlade våtsarvetter.

Väl hemma igen plockade jag undan, duschade och gav lillknodden mat.
Mötte upp Alex efter det, eftersom hon skulle passa Dominic medan jag var på efterkontroll.
Allt såg bra ut, men ska ringa lite samtal, nya cellprover ska tas och ska prata med sekretariatet om mina förlossningpapper.

Har helt glömt bort att ringa city kliniken så måste försöka komma ihåg det till imorgon.

Stod och pratade lite med Alex och hennes syrra utanför bm ett tag sen bar det av till dagis för att hämta min lille stjärna!

Ikväll har vi tagit det lugnt, badat barnen och ätit.
Jag har haft lite egentid och fixat headers till Oliwia och Alex medan mattias var och tränade.

På tisdag börjar mitt liv, träning, träning och åter träning.
Måndag blir det mätning och vägning.
Och ska sluta dricka och äta en massa skit, nu ska jag få väck mina extra kilo som kommit nu dem senaste åren pga graviditeterna.

Nej nog om det, kommer komma tränings/kost inlägg 1gång om dagen med början nästa vecka, för er som vill följa min kamp mot extra kilona och maten.

Nu måste jag försöka sova, natti!
XoXo

Av Susanne Jönsson - 3 oktober 2012 10:41

Är det ingen vanlig dag för idag är det Amandas födelsedag, hurra hurra hurra!

Grattis till mitt underbara gudbarn som fyller 5år idag, tiden har gått så fort!

<3 <3 <3

Av Susanne Jönsson - 3 oktober 2012 08:28

Denna veckans bilder:
Öppnaförskolan med kidsen och Jessica o Oliwer. - måndag

Avfärgade håret - måndag

Hjälpte syrran med sitt hår och Jayzon spelade pingis där hemma :) - Tisdag


Idag blir det efterkontroll för mig och dagis för Jayzon.
Hoppas jag får lov att börja träna nu så man kan bli av med fläsket... Haha

Ovido - Quiz & Flashcards