susannejonsson

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Susanne Jönsson - 6 oktober 2012 20:01

Ja då var det kvällen, Shit vad dagarna går fort.

Jag och jayzon har varit ute i "skogen" som han kallade det :P
Plockat löv :)

Jag hittade äntligen en pinne som jag ville ha så nu ska barken bort och den ska målas och lackas, sen har jag en upphängare till alla Jayzons saker han gör på dagis. :)

Vi har haft en riktigt lugn dag, riktigt mysigt :)

Men imorgon lär det bli stressigt, kalas!

Och som vanligt kommer jag bli deprimerad och ledsen för att jag inte har några jäkla kläder att ta på mig, ser ut som en fet flodhäst i allt, spelar i o försig ingen roll om man ska iväg eller inte, känner mig alltid stor som ett hus... Och extra mycket nu när magen svullnade igen :(

Men som sagt min träning och kost sätter igång nästa vecka, så nu ska jag ge järnet!

Åsså blir man snart gammal! Haha 1år äldre imorgon, men ja ska ju inte fira mig direkt som vanligt så märker väl inte av det, och kommer fortfarande få tänka efter innan jag svarar på hur gammal jag är :P haha

Nej nu ska jag roa Jayzon lite sen är det näste avkommas tur ner i badet :P

XoXo

Av Susanne Jönsson - 6 oktober 2012 10:53

Lördagen börjar visst inget trevligt, första kvinnsen på ca 11månader, och jag har glömt hur jäkla kraftig värk jag har...

Nu ner till Apoteket för att hämta P-piller och köpa naproxen.


Sen ska jag och Jayzon gå ut och ha lite ensam tid :) myyyyys.

Annars händer d inget spec idag.
Bara vara himma och ta det lugnt och kanske pyssla lite med Jayzon.

Have a Nice day!
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards