susannejonsson

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Susanne Jönsson - 11 oktober 2012 15:23

Eftersom min hals gör ont, jag har hosta och känner mig varm..
Får jag hoppa träningen idag :(

Så störigt att bli sjuk nu när man väl kommit igång.
Menmen det e bara att ge järnet när jag väl är frisk igen :)

På måndag kommer det en ny uppdatering av mått och vikt.
Lär ju inte ha hänt något men uppdaterar varje vecka ändå :)

Ha en super bra eftermiddag/kväll.

XoXo

BVC

Av Susanne Jönsson - 11 oktober 2012 15:17

Idag har vi haft en lugnt morgon, jayzon har Sammarbetat med mig idag och varit riktigt duktig.

Vi har varit på 2 1/2 års kontroll och 2månaders kontroll.

Dominics "resultat"
Vikt: 5704g
Längd: 60cm
Huvud: 41cm
Nästa gång är det spruta som gäller.

Jayzons "resultat"
Vikt: 14,8kg
Längd: 89,5cm

Vet att man inte ska jämföra barnen men när jayzon var 2månader som Dominic är nu, vägde han 5205g var 55,5 lång och huvudmåttet var 40.
Så det skiljer nästan 500g, 4,5cm och 1cm på huvudomfång.

Mina pågar börjar bli stora <3

Nu sitter jayzon och spelar och Dominic ligger i babygymmet, jag orkar ingenting just nu.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards