susannejonsson

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Susanne Jönsson - 16 oktober 2012 20:04

Här sitter man med mobilen i näven och ska skriva en snutt, så hur ska jag sammanfatta denna dagen?
Tror detta är en av dem mest underbara dagarna jag haft på mycket länge!
Morgonen var helt ok, barnen var färdiga vid 8 imorse vilket absolut inte är något vanligt :P
Blev på någotsätt ändå lite sena till dagis, kanske för jag träffade Maddis på vägen och snackade? Kanske för att Jayzon absolut inte ville ha ytterkläder på sig idag? Chansar på alternativ nr2 ;P

Gick vidare till öppnaförskolan efter Jay var lämnad, och fy satan vad tråkigt! Säger jag bara :P
Gamla morsor med nyfödda och hyfsat unga morsor med barn som var äldre än Dominic, så var placerade jag mig? Haha på golvet mittemellan för Han tillhörde inte någon av "grupperna" och det kände jag att jag verkligen inte heller gjorde. Så vi pallrade oss iväg därifrån efter jag snackat lite med Ingela ;P

Mötte upp Alex som höll mig sällskap och road i ca 40min. Sen skulle hon iväg :(
Jag vandrade vidare till körskolan och bokade in en massa körlektioner så nu jäklar ska jag ta mitt körkort! :)

Och vidare till min käre bror och Zandra så hon fick mysa lite "bebis" och jag fick träffa Johanna :)
Och Shit där sprang tiden iväg och jag blev försenad till dagis, som vanligt haha. ;)

Och det e jäklar vad jag hunnit med mycket idag, ibland blir man riktigt stolt ;P

Stannade ute på "gården" med Linda,Alex och Jocke tills klockan var typ 16:15, fick lite panik och var tvungen att börja med maten! :P haha


Och nu, kopplas här av och tas lugnt :)

Så, från det ena till något helt annat; så sugit trött på folk som snackar bakom ryggen på folk!
Är det något du tycker illa om mig, eller du tycker jag e otrevlig eller vad fan som helst! -säg det till mig då för fean! Säg det öga mot öga... Jag tar kanske åt mig, eller så skiter jag i det men jag kan iafall he svar på tal!!!

Have a fucking Nice evening!
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards