susannejonsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Susanne Jönsson - 2 augusti 2012 20:52

Så är denna dagen också slut, och ingen bebis än...

Allt gick bra inne i lund -skönt!

Jag och pågarna gick till Willys innan fy fasiken vad jobbigt det var, men nu är det gjort. :)

Har fått lite ont nu nere vid äggstockarna typ, så får väl hoppas att det händer något snart...

Jayzon är i säng, dock inte somnat än, och jag ska nu putsa väck hans handavtryck på fönsterna.
Så kanske det händer något i magen :P

Om inget annat får vi rena fönster hehe. :)

Efter det ska jag ta en dusch sen.blir det väl sängen om det går att sova. :)

Ha en.skön kväll allihopa och sov gott - uppdaterar om det händer något. :)

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 2 augusti 2012 11:47

Då var den gjord, gjorde dock inte ont... Haha...
Känns inte speciellt mycket, så nu är det bara att hoppas på att det har effekt oxå.
Var ju öppen 2cm så får hoppas på det bästa nu, och bebis var fixerad. :)

Nu beger jag mig in till Lund för ytterligare kontroller på mvc akut...

Så får vi se hur det går där inne, är det inte det ena så e det det andra..haha..

Tråkigt att sitta där inne själv bara så har någon tråkigt kan dem ju alltid komma dit och hålla mig sällskap. :)

Av Susanne Jönsson - 2 augusti 2012 09:06

Då var det snart dags för bm besöket...

Precis duschat och nu tar.man sig en morgon cigg.
Sen blir det att försöka äta lite frukost...

Älsklingen åkte buss till jobb idag och Jayzon åkte cykel till dagis. Hihi.

Ca1 1/2 timme kvar, ooh jag hoppas till Gud att detta ger effekt nu!

Uppdaterar mer senare efter jag varit där. Ha en skön morgon!
Xoxo

Av Susanne Jönsson - 1 augusti 2012 23:41

Efter en dag med massa ont pga åderbrocket ska jag äntligen krypa ner i sängen med min älskade sambo.

Fått lite hjälp med fötterna idag av honom medan vi tittade på hellboy 2.
Lite sammandragningar har man oxå fått, så får väl se hur det artar sig, ska till bm imorgon 10:45. Så får se hur det går där.

Längtar så sjukt mycket efter det lilla knytet i magen nu.

Vill tacka min underbara mamma som funnits och finns här för mig hela tiden - du är guld värld och jag älskar dig fruktansvärt mycket.
Vet inte vad jag hade gjort om jag inte haft dig. <3

Vill även tacka min underbara sambo som ställer upp för mig och finns vid min sida. Du ska veta att för varje dag som går, älskar jag dig bara mer och mer.
Kommer alltid stå vid din sida baby. Älskar dig <3

Nej nu ska jag försöka sova lite så man orkar upp imorgon och göra allt man ska på morgonen.

Sov gott allihop...
Xoxo

Av Susanne Jönsson - 1 augusti 2012 16:06

Trevligt det är när bebis sjunkit så långt ner och trycker så pass mycket att man fått åderbrock...aaaaj! Tur man ska till bm imorgon för svepning..

För detta gör sjukligt ont, kan knappt sitta, ligga, gå eller stå. Så vad gör man då? Haha så sjukt...

Hoppas bara det försvinner efter förlossningen oxå, kunde ta ngn vecka men ändå - trycket kanske släpper iafall...

Hade inte ens önskat mi värsta fiende/ovän detta!!!!!

Fy fan säger jag bara!
En.behandling mot detta nu?
-JA TACK!!!


Ha en bra kväll allesammans!
Xoxo

Av Susanne Jönsson - 1 augusti 2012 11:10

Ingenting har hänt än, och händer inget tills imorgon 10:45 - blir det hinnsvepning :)

Så får vi hoppas det ger effekt också.. för detta börjar bli lite jobbigt...


Sovit riktigt dåligt inatt, har molande värk i magen, andra besvär och ont i höfterna när jag ligger på en sida för länge.


Fått i mig lite frukost så nu ska jag ta mig en cigg och sen vettefasiken vad som händer...
Får väl städa undan lite här hemma kanske, så här är rent och fint tills pågarna kommer hem. <3



Ni kan ju alltid slå en pling om ni har tråkigt så kan vi ta en cigge eller något? :)


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards