susannejonsson

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Susanne Jönsson - 24 augusti 2012 21:58

Enligt förlossningspersonalen så var min moderkaka hel när den kom ut...

Men nu har där kommit ut bitar av den... Inte konstigt man har haft så jäkla ont i magen och har ont fortfarande...

Ringde kkakut och dem sa att jag skulle avvakta tills imorgon och fick jag feber, kraftiga blödningar eller att det började lukta konstigt.var jag tvungen att ringa in, för.då kunde det vara en början på infektion...
Skulle ringa in imorgon oavsett vad, och jag ska.in i nästa vecka för ul och kolla så där inte är mer kvar..

Så trött på att det alltid ska vara något fel... Alltid ska det vara något...

Tur familjen mår bra iafall...

Nu ska jag in i en dusch och ha lite tid för mig själv, ungarna sover och älsk glor tv...

Så ha en skön kväll och sov gott..
XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards