susannejonsson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Susanne Jönsson - 10 augusti 2012 20:10

Och inte lite iheller!!
Hatar när man får olika besked hela tiden, är nu på stationen och väntar på bussen hem. Blev ingen igångsättning!!

Så jävla irriterad... Men läkaren var trevlig iafall och bokade in mig på tisdag istället.

Hon gjorde även en ny hinnsvepning och tog slemproppen..
Och hon sa att har vi tur sätter det igång av sig själv innan dess. :/

Men men him nu iafall.
Hoppas alla haft en trevligare dag än mig...

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 10 augusti 2012 20:08

Och inte lite iheller!!
Hatar när man får olika besked hela tiden, är nu på stationen och väntar på bussen hem. Blev ingen igångsättning!!

Så jävla irriterad... Men läkaren var trevlig iafall och bokade in mig på tisdag istället.

Hon gjorde även en ny hinnsvepning och tog slemproppen..
Och hon sa att har vi tur sätter det igång av sig själv innan dess. :/

Men men him nu iafall.
Hoppas alla haft en trevligare dag än mig...

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 10 augusti 2012 14:28

Ringde kl 14.00 in till förlossningen och nu har jag tid kl15.00
Där var lite "kaos" inne fortfarande, men hon sa hon skulle lösa det :)

Så nu har vi snart bebis.

Kommer kanske en uppdatering till, om inte, kommer där en uppdatering när bebis är ute.

Ha en skön dag/kväll allesammans. :)

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 10 augusti 2012 12:04

Andra samtalet ringt, och fortfarande ingen plats :/

Nu ska jag ringa vid 14.00
Då trodde hon där var ett rum ledigt. :)

Yeah!! Jobbig väntan...

Av Susanne Jönsson - 10 augusti 2012 08:37

Då var det fredag, och har ringt förlossningen 07:30 men dem bad mig ringa klockan 12:00 istället då där var fullt inne nu + 2igångsättningar redan. Så nu ska jag försöka få i mig lite frukost sen vila en stund och vänta på att klockan slår 12....

Jayzon är lämnad på dagis och mamma hämtar honom sen..
Även fast Jayzon säger att Jonny ska hämta honom :P hehe.

Saknar honom redan och kommer inte.få.träffa honom förän imorgon. :( min lille fis!

Natten har inte varit roligt, vaknat av smärtsamma sammandragningar och kanske sovit max 2timmar eller något...
Synd det inte startade av sig själv inatt..

Menmen om ett x antal timmar har vi bebis.hos.oss
Stora frågan är om det är en Mailey eller Dominic...eller om.det kanske är någon annan hihi...längtar som in i nu!!!!

Ha en bra dag allihop...
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards