susannejonsson

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Susanne Jönsson - 7 augusti 2012 15:13

Stolt över mig själv har handlat massa fint till Jayzon. Älskar rea :P

Kommer förmodligen upp bild på allt sen :)

Blev även ett linne och 5 par strumpor till mig...för 50:- :P tyckte jag förtjänade det ;) hehe..

Nu sitter man på bussen mot värnhem och är hemma 16.10 :)

Ha en skön kväll!
Xoxo

Av Susanne Jönsson - 7 augusti 2012 10:42

Saknar tiden som en gång varit, varför glider man ifrån varandra?
Vänner kommer, vänner går men känslor och minnen består.

Finns inte många vänner kvar, men dem jag har närmast hjärtat vet vem dom är.

Men för skoj skull kan vi ju skriva lite.om några av dem.

Alex: du är den ända barndomsvän jag har. Du är som en syster för mig. Och jag kommer alltid att ställa upp för dig. I vått o torrt. Älskar dig <3

Matilda: har nog ingen vän som du. Vi klickade väldigt snabbt och jag kan prata med dig om allt. Tack för.du finns för mig. Älskar dig <3

Becky: umgås inte så mycket längre, och vet inte.riktigt varför. Men du är en av de få vänner som funnit kvar fastän mycket har hänt. Saknar dig och våra "samtal" älskar dig <3

Linda: en som alltid finns där när man behöver det <3 dock umgås vi inte heller så mycket längre. Men du finns där för en. Älskar dig gumman. <3


Fia: min älskade "lillasyster" - kan inte säga så mycket mer. Älskar dig <3


Nej orkar inte skriva mer nu :P hehe. Ha en bra dag.

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 7 augusti 2012 08:43

Idag beger jag mig in till Malmö.för att träffa Matilda och handla lite kläder till Jayzon.

Vad dagen sen har att erbjuda vet jag inte, minns inte riktigt men tror jag ska tvätta idag :P hehe...

Vad händer för alla andra?
Finns iafall på mobilen och fb om d e ngt.

Ingen bebis än iheller och inga känningar på att det kommer komma någon bebis idag iheller...

Så nu blir det fix sen sätta sig på bussen.

Ha en sköööön dag!!!!

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards