susannejonsson

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Susanne Jönsson - 8 augusti 2012 23:30

Efter en dag i Malmö bar det him igen och laga mat vid 16.00
Vi åt allihopa och satte oss sen och tittade lite tv.
Jayzon åkte ner i ett bad och sedan en dusch...

Sen blev det sängen för honom, och då stack älskling och tränade.
Jag har roat mig med att rensa och sortera bilder på datorn under min ensam kväll.

När älsk kom hem pratade vi lite sen hoppade han in i duschen, och sen åt vi lite macka.

Nu är det dags för sängen, upp imorgon och duscha för att sedan bege sig till bm. Ja om nu inget händer inatt, men det tror jag inte. :P

Hoppas alla har haft en trevlig dag och kväll.. God natt o sov gott..

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 8 augusti 2012 14:30

Igår blev det lite poker hos Håkan o Jessica...
Sen bar det hem och fick sova ett tag.

Idag blev det in till Malmö för att hjälpa Matilda att rensa kläder.
Fick låna lite mer neutrala kläder oxå :)

Snart bär det av hem för att laga lite mat till mina pågar och plocka undan lite.

Sen blir det nog lite film tittande för älsklingen ska nog träna tror jag....
Och jayzon ska ju sova...

Imorgon blir det till barnmorskan för ny kontroll, och ska se om hon kan göra en ny hinnsvepning också. :)

"var tar vår söta lilla bebis vägen?
Ingen som vet,ingen som vet? "


Nej ha en skön kväll allihop...
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards