susannejonsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Susanne Jönsson - 14 augusti 2012 11:16

Så då var det äntligen dags, efter en massa samtal och diskussioner så är vi på väg in till Lund.

Äntligen. :)
Nu blir det bebis, och humöret är lite bättre nu. :)

Uppdaterar nog inte igen förän bebis är ute.

Saknar min älskade lilla pojke men han har det bra hos sin underbara farmor. Får träffa honom senast imorgon :) <3

Ha nu en bra dag/kväll allihopa som läser.

XoXo

Av Susanne Jönsson - 14 augusti 2012 07:50

Och vet fortfarande inte om bebis kommer idag.

Ringde förlossningen precis och tydligen var där inga rum lediga, och tydligen skrev läkaren aldrig upp mig i fredags... Snacka om att man blir trött i huvudet. 42+1 idag...

Ska ringa tillbaka kl11.00 och prata med dom... Och frågade om jag blev igångsatt idag och till svar fick jag:
- Det kan jag inte lova, då vi måste ha någon här som tar hand om dig...

Asså detta e sååå sjukt. Ingen lust att åka in där heller längre, slösar en massa på något som inte sker...

Lack jag e!!! Fuck förlossningen!!!
Bebis kan ju starta det av sig själv istället... Då kan dom ju inte skicka hem mig igen iafall...

Äsch ha en bra dag!!
XoXo

Av Susanne Jönsson - 12 augusti 2012 13:33

Och ännu har inget hänt...

Matilda och Linnea har åkt hem, Jayzon ligger och vilar, och vi glor film.

Snart dags att städa undan efter helgens "bravader" med två ungar...

Sen blir det att tvätta.kl16.00

Trodde bebis skulle komma ut snart...
Men ja senast tisdag har vi bebis hos oss iafall. Nu ska jag slappa vidare...:P

Ha en skön dag!
XoXo

Av Susanne Jönsson - 12 augusti 2012 00:27

Efter en trevlig dag nere på "festivalen" och spelande här hemma. Är det nu dags för att krypa ner...

Migge o Peter kom hit och Matilda o Linnea har varit här hela dagen. Mys.

Men nu e man trött och måste verkligen sova :P
Annars lär jag inte orka med våran lille tokstolle imorgon.

Så god natt och sov gott...
XoXo

Av Susanne Jönsson - 11 augusti 2012 15:56

Vaknade hyfsat tidigt idag, gick på toa och insåg då att det sista av slemproppen gick.
Änsålänge har inget hänt mer än det, men man kan ju hoppas att min molande mensvärk går.över till sammandragningar :)

Nu ska.vi ut och gå en runda med Matilda och Linnea, sen blir det hem.och laga lite mat till alla.
Blir väl en lugn kväll med film och mys med barnen :)

Uppdaterar både här och på Facebook om något skulle hända...

Ha en skööön kväll! :)

XoXo

Av Susanne Jönsson - 10 augusti 2012 20:10

Och inte lite iheller!!
Hatar när man får olika besked hela tiden, är nu på stationen och väntar på bussen hem. Blev ingen igångsättning!!

Så jävla irriterad... Men läkaren var trevlig iafall och bokade in mig på tisdag istället.

Hon gjorde även en ny hinnsvepning och tog slemproppen..
Och hon sa att har vi tur sätter det igång av sig själv innan dess. :/

Men men him nu iafall.
Hoppas alla haft en trevligare dag än mig...

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 10 augusti 2012 20:08

Och inte lite iheller!!
Hatar när man får olika besked hela tiden, är nu på stationen och väntar på bussen hem. Blev ingen igångsättning!!

Så jävla irriterad... Men läkaren var trevlig iafall och bokade in mig på tisdag istället.

Hon gjorde även en ny hinnsvepning och tog slemproppen..
Och hon sa att har vi tur sätter det igång av sig själv innan dess. :/

Men men him nu iafall.
Hoppas alla haft en trevligare dag än mig...

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 10 augusti 2012 14:28

Ringde kl 14.00 in till förlossningen och nu har jag tid kl15.00
Där var lite "kaos" inne fortfarande, men hon sa hon skulle lösa det :)

Så nu har vi snart bebis.

Kommer kanske en uppdatering till, om inte, kommer där en uppdatering när bebis är ute.

Ha en skön dag/kväll allesammans. :)

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards