susannejonsson

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Susanne Jönsson - 20 januari 2011 22:39

Hej allesammans!


Var på jobb som jag skrev i morse, gick till läkaren på jobb 10.15 och fick reda på att jag har fått tennisarm.. Trisst... Fick sedan gå hem för att jag mått illa sedan jag kom till jobb... Mådde så illa att jag började böla på jobb. Pinsamt!!!. 


Jag och älsklingen har haft en långt konversation idag om allt mellan himmel och jord, vilket gjorde att vi kom mycket mycket närmare varandra igen...

Känns väldigt underbart, Älskar honom fruktansvärt mycket, Han och Jayzon - Mina prinsar, Mina räddare i nöden...


Lilleman sover och jag och älskling sitter och kollar tv som vanligt. =)

Har nästan precis kommit ut från duschen också, känns konstigt att vara vaken så hära sent, men upp tidigt imorgon ändå för att ringa kurre 05.30 och sjuka sig =(.

Har egenteligen inte råd att stanna hemma men vad gör man när man inte mår bra =(. - Jäkla mög är det! -


Idag har inte hänt så mycket faktiskt mest varit hemma ja också gick vi ut och shoppade blöjor till Jayzon, men det är också det ända :P


imorgon blir det en lugnt dag, så man kan må bättre till måndag, får bara hoppas att jag får komma in och jobba nästa vecka nu när jag är sjuk imorgon.. Håller tummarna.....


Känner mig fruktansvärt lycklig idag faktiskt, =)

Förutom då att jag mår illa.. Fattar inte varför bara :S

Kan inte vara gravid iheller med tanke på att vi oftast använder dubbla skydd, jag har p-piller och hjärtat har Kondis...

Fattar inte det :S


jaja skit i det nu ska jag mysa med min älskade sambo.. <3

God natt och sov gott allesammans...

  

Av Susanne Jönsson - 20 januari 2011 05:00

Så klockan är då 05,00 och jag ska bege mig till jobb. Så roligt..

Hoppas det blir en lugnare dag idag än igår...


Nej ska borsta tänderna nu sen måste jag bege mig...


  

Ovido - Quiz & Flashcards