susannejonsson

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Susanne Jönsson - 11 januari 2011 18:51

Ja då var denna jobbedagen över och man fortsätter likaväl när man kommer hem.

Baconlindad köttfärslimpa med potatis och sås, Riktigt god middag idag.

Tack för maten hjärtat.


har inte hunnit göra så mycket här hemma än, men Damsugaren står och skriker på mig, tvätten väntar på mig ute i tvättstugan. och Duschen kallar.


Lilleman har precis badat och han har fått flarra och gått och lagt sig, får bara hoppas han somnar också.


Får väl ta tag i damsugningen om en liten stund och starta en maskin disk, och plocka undan.


Mattias hade ringt Sybil på Kommunen idag om dagis plats, och kollat upp hur det går med jayzons plats i kön, Hon bad honom ringa på fredag igen... Hmm, Hoppas verkligen att han kommer in när jag har skrivit in han, Alltså den 4 April - Då är han 1år och 2dagar...

Han måste komma in annars vet jag inte vad jag gör...


Föresten är det någon som vet lite om föräldra peningen?

Behöver ha reda på en sak;

Om mattias bara tar Mån-Fre och fixar helg jobb

och jag tar ut mamma ledigt på Lörd. - Sönd. Får jag betalt då?

Och I och med jag har haft mamma ledigt innan, Går dem på den uträknignen då, Eller kan man skicka in nya papper så man kan få den omräknad efter denna lönen???

Ni som kan svara på något av detta eller ja något sånt :P

, kan kommentera inlägget =)


Känner mig ganska mör idag alltså, Träna/Dansade Zumba igår, (Så såg ni någon konstig person som stod och hoppa Och veva i något fönster vid torget så var det nog bara jag :P hahaha) Sen efter det så gjorde jag muskel övningar på Biggest Loser spelet på Wiiet, Shit så mör man känner sig idag alltså... SJUUUUKT! 


Och bättre blir det ju inte nu när polackerna kom till jobb idag, Hahah skit ingen kan svenska av 10 Polacker, och endast en kan Engelska... Hur sjukt är inte det, Jäkla konstigt bemanningsföretag.

+ Att styckningen ökade med 100 Grisar på 1dag och från 1700 i veckan till 2500 st. Snacka om stressig dag :P


Nej nu ska jag ut i tvättstugan och sen damsuga :P Wiiihoo :P hahaha


Btw Skickar nog upp ett inlägg till idag med lite av bilderna från julen och nyår sen :P  (har ju varit lite lat och Glömsk så)

  


Ovido - Quiz & Flashcards