susannejonsson

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Susanne Jönsson - 17 januari 2011 19:58

Tjenixen alla!.


varit och slavat på jobb idag, sen när man kom hem ställde man sig och slavade vid spisen. Lagade Kyckling innanlår, Ris och Baconsås... Mums!


Sen blev det lite undan plock och Badning för jayzon...


Nu sover han gott i sin säng!. 

Och det ska jag snart också göra, men först in i duschen!!


Har sån jäkla ångest!!! Måste komma på något att köpa till Mamma och Syrran som fyller 35 & 55  nu snart!. Bajs Hatar när folk 5ar eller 0ar!!.

har ni tips får ni gärna hojta!!


nej nu ska jag ut och ta ett bloss sen in i duschen för att kunna gå och lägga sig. :P


Have a nice day :P

  

Av Susanne Jönsson - 17 januari 2011 04:52

Fy vad dåligt jag mår =(. aja måste gå till jobb, förlorar för mycket på att stanna hemma... 


Har tagit pilla så, kanske hjälper för eller senare :P


Så idag händer inte så mycket mer än att jag ska in och jobba och försöka vara där inne hela dagen. får se hur det går,

Sen är det hem och tat lugnt mysa med mina älsklingar ska jag göra idag =)


Nej Ha en trevlig dag allesammans!

  

Ovido - Quiz & Flashcards