susannejonsson

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Susanne Jönsson - 3 januari 2011 19:06

Så då var måndagen snart slut...

Började som vanligt med att man skulle till jobb, Lugn och skön morgon.

Och lugn och skön dag på jobb, Förutom när älskling skickade mess om att jag skulle ringa honom, gick till pausrummet och ringde, Fick reda på att våran micro gått i sönder!!! jaha!? och jad gör man då, jo då får man sticka ut och handla en ny!. 500:- för en sketen micro, det var det billigaste man kunde hitta idag... så det fick bli den.

hjärtat mötte mig vid staionen och tog 12kg micron :P haha....

Vi lunkade hem och Jayzon fick mat och vi käkade. 

nu ska älskling hjälpa mig med mina fötter sen ska jag bara ligga och mysa med honom för nu sover lilleman!. somnade gott utan välling. :s. så lär väl vakna om ett tag :P


Igår kväll efter bloggen satte man sig ner för att på börja Jayzons dopalbum, gick bra till en början men tillslut tog färgen slut i skrivaren, så nu får jag vänta tills vi köpt ny, vilket inte blir fören löning denna månaden....


btw, så sjukt ont i magen man har, helt sinnes - kanske ska ringa ner till vårdcentralen och kolla det.. :S. elelr så väntar jag ett tag till och ser om det blir bättre :P


Nä, nu ska jag hojta på älskling så vi snart kan lägga oss och mysa...


Får se om jag skickar upp lite bilder imorgon kanske, - Om man orkar. hehe...

  

Ovido - Quiz & Flashcards