susannejonsson

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Susanne Jönsson - 16 januari 2011 20:24

Ja då var det söndag, och den försvann snabbt.

Började med att vi stack till brorsan och fotograferade ungarna och fixade wiiet.. sen när vi kom hem käkade jag och älskling frukost och lilleman fick lunch.

Lilleman blev kastad i säng för att sova, då han inte ville någonting över huvvetaget... heheh..

Mamma ringde och det blev en tripp till Malmö, för att träffa min Älskade syster!. Finns är för dig det vet du, Ställer upp i vått och trorrt så länge jag kan...


Kom väl hem vid halv 6 tiden så älskling och jag fick käka nudlar och lilleman fick också mat. 


Nu sitter man här och mår riktigt riktigt dåligt, mår illa som sören, ont i magen och händerna blir inte bättre direkt, gör ont i handlederna bara av att skriva här... Sjukt.

funderar på om man ska sjuka sig från jobb imorgon, men får de hur jag mår när jag vaknar först, Blir ju 2 samtal direkt på morgonen annars ju...

Men som det känns just nu går det inte att jobba, vet inte när man får springa in på dass för att göra en uppkastning... (fint ord :P) 

frågan är bara varför jag mår så hära...


För er som är lite känsliga och äckelmagade behöver inte läsa detta stycket!.

Börjar undra om det har med mina blödningar att göra, börjar ju blöda varje gång jag och mattias har haft samlag och får ont i mellangången (eller vad det heter), + mina blödningar ser inte ut som vanlig mens eller blod, utan det är klumpar ibland, ibland är det slemmigt och ibland är det bara vitt/rosa, fattar inte varför det är så...

Kan det ha med p-pillerna att göra kanske? Ingen aning...

Har ju fått tid till ultraljud nu för att undersöka så allt läkt rätt efter förlossningen.. men ja, vi får väl se om det har med det och göra...




NEJ, trött som ett as och mår skit så ska gå och lägga mig snart - lilleman sover ju så får väl passa på jag med!.

Vill fasiken inte må illa, har inte spytt sen den 10 juni - 09. känner att jag klarar nog inte det... isch!!!

  

Av Susanne Jönsson - 16 januari 2011 08:23

Blev verkligen en sen dag igår, kalaset var vi verkligen på längre än vi trodde och var hemma vid 23.00. 

Lille men somnade redan i rydsgård och när vi kom hem somna han om direkt när vi la honom i sängen...


Sen blev det ett nattabloss och sedan sängen för oss också, somnade väl vid 23.30, 00.00 någon gång..


Lilleman vaknade för 40min sen så då var det bara att gå upp, nu ska jag ut och ta mitt morgonbloss för att sedan städa och tramsa runt här hemma. 

sen vidare till min Käre bror och fotografera ungarna... <3


Nej Förhoppningsvis skriver jag mer sen om jag orkar :P 

  

Ovido - Quiz & Flashcards