susannejonsson

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Susanne Jönsson - 12 september 2012 23:21

Så var kvällen kommen.

Ätit och kollat film, Jayzon sussar gott sen 2timmar tillbaka och Dominic får nattamat nu.

Blev av tvättning på Jayzons regnställ från dagis idag, fy fasiken vad det såg ut, han måste rullat sig i lera eller något :P hehe

Får tvättas ordentligt inte denna gången vi tvättar men nästa...

Men nu är det dags att borsta gaddarna och gå och lägga sig så man orkar med morgon dagen.

Så god natt och sov gott allesammans.

XoXo

Av Susanne Jönsson - 12 september 2012 16:00

Jayzon spelar på padden efter en promenad på 45 minuter hem från dagis.

Dominic äter och smilar samtidigt.

Själv är man trött som bara den, och skulle lätt kunna gå och lägga mig.
Men här ska lagas mat och dammsugas så får sova när natten väl faller in.

Ha en skön kväll :)
XoXo

...

Av Susanne Jönsson - 12 september 2012 11:46

Trött, riktigt trött på alla jävla tankar som springer runt i huvudet på mig :/

Stora frågan är ju om dem någonsin kommer försvinna?
Massa frågor , men inga svar...

Hoppas dem försvinner, och att allt i huvudet blir "normalt" igen.

Ingen lust att prata med någon om någonting iheller, för har typ ingen jag kan lita på till 100%.

Sist jag mådde kasst och prata med någon om det spred det sig i hela stp, men men bara att bita ihopa....

XoXo

Av Susanne Jönsson - 12 september 2012 11:13

Jayzon är lämnad på dagis, Dominic sover men lär väl vakna om typ 30min för att äta och ha ny blöja.

Själv har man slappat i soffan hela morgonen och Cissi är här på "besök"

Idag blir det en lugn kväll för tydligen har älskling skallebank idag och vill ta d lugnt.

Längtar tills jag får lov att börja träna så man kan komma i form någon gång och få på sig alla sina kläder.
37kg kvar tills jag är tillbaka på min vikt jag hade innan jag blev gravid med Jayzon.
Gravidkilona från Dominic är borta så nu är det bara dem från Jayzon kvar och en massa "död" hud...

Längtar så tills jag ser ut som jag gjorde innan... Trött på att se ut som en fet flodhäst när jag tar på mig mina kläder. - får sån jäkla ångest :(

Menmen det ska väl lösa sig det med någon dag... Går ju ca 1timme varje dag...

Så vad ska man göra idag? Lekplats, kanske?

Ja jag vet inte men kommer väl på något sen :P

Så ha en skön dag allihop..
XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards