susannejonsson

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Susanne Jönsson - 15 september 2012 22:50

Där kommer aldrig finnas någon som älskar dig så som jag gör.
Kärlek är en underbar känsla, och min kärlek till dig kommer aldrig försvinna.
Du och pågarna är mitt liv, och det kommer ni alltid att vara.

Ord kan inte beskriva hur mycket ni betyder för mig eller hur mycket jag älskar er!

Ni är underbara, och skulle det någonsin hända mig något så vet jag att jag kommer alltid leva vidare i era hjärtan, och jag kommer alltid ha ett vakande öga för er.

Jag ska följa er till döden skiljer oss åt och även där efter, jag ska vaka över er när min tid är inne.
Och i livet ska jag ta hand om er på bästa sätt jag kan och älska er...

Den bästa gåvan du kan få här i livet är barn - och den har du gett mig, och jag kommer vara dig evigt tacksam Mattias <3

Jayzon . Dominic . Mattias
Pågarna i mitt liv, min värld, mitt allt <3

Av Susanne Jönsson - 15 september 2012 22:18

Så då har vi bytar rum.

Nu ska Jayzons leksaker rensas lite, och han ska få upp tågbanan från källaren.

Och vi ska måla deras rum, och sätta tapet i vårat.
Och gardiner ska upp...

Hyllan i vårat rum ska också ner och in i Jayzons o Dominics rum.

Börjar arta sig lite här hemma nu :)

Imorgon blir det upp tidigt för att hjälpa Cissi med tårtorna till vinne o Bella.. Och fira dem små knattarna :)

Här kommer lite bilder, blev dock inte så bra bilder på JoDs rum eftersom Jayzon lekte innan han gick och lade sig och där e typ bäckmörkt :P

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards