susannejonsson

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Susanne Jönsson - 8 september 2012 23:54

Var som sagt på minneslunden innan idag och tände ljus för mormor och Camilla...

Det är sjukt så mycket minnen som poppar upp i huvudet på en när man går dit.

massa innebandy minnen, minnen från när man var ute... Du är saknad vackra ängel! Vila i frid gumman. <3

Minnen från när man var liten och lekte med lego hos mormor, när man gick dit och åt wetabix...
När man fick läsk på flaska...
Gud vad jag saknar dig mormor!!
Du var en underbar mormor och kommer aldrig att glömma dig!!!
En av dem finaste änglar där uppe!!
Vila i frid älskade mormor!

Från sorgset och underbara minnen, har nu tittat färdigt på film med älskling. Så nu ska jag snart mata Dominic sen krypa ner i sängen...

God natt....
XoXo

Av Susanne Jönsson - 8 september 2012 18:21

Idag blev det riktig sovmorgon för oss alla, vi vaknade vid halv 10 och käkade frukost.

Sen stack älsk iväg och hjälpte becky och hennes mamma.
Och jag o pågarna gick ner till Lotte med Alex :)

Efter det gick vi hem och städade undan lite, sorterade tvätt sen kom hjärtat hem och då började jag med maten och tvätten.

Nu är maten äten och här ska städas undan så jag kan bege mig till kyrkan med Alex och tända ljus :)

Sen blir det filmmys med älsk.
Och kidsen ska i säng.

Har fått gjort ganska mycket idag oxå :) - riktigt skönt :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards