susannejonsson

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Susanne Jönsson - 6 september 2012 23:23


Haft alla pågarna hemma idag, skönt :)
Blev BVC idag för minstingen och storebror fick följa med.
Han tyckte det var riktigt kul. :)

Sen blev det egentid med Alex, shoppade lite i Malmö..
Blev så vi kunde göra avtryck på barnen, lite till mina scrapbook saker :)

Sen har jag målat ramarna till avtrycken nu, och dem är färdiga, ska bara torka.
Avtrycken är också gjorda, så när allt är på plats kommer det upp en bild.
Förmodligen imorgon. :)

Har glott lite tv med älsk nu ikväll och hjälpt Alex att hämta en spjälsäng i Arlöv.

Nu är det snart dags att krypa ner i ens Goa säng :)
Dominic får natta mat nu, så kryper ner med honom sen :)

Hoppas alla haft en lika trevlig torsdag som jag, jag säger nu god natt med en bild på kidsen <3
XoXo

Av Susanne Jönsson - 6 september 2012 09:57

Alla pågar är hemma idag, och jag ska få lite ensam tid med Alex sen :) skönt att komma ifrån lite.

Men nu bär det av till BVC för vikt och längd kontroll av Dominic :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards