susannejonsson

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Susanne Jönsson - 10 september 2012 22:09

Och kidsen sover gott...
Vi sitter och tittar film (are we done yet) och Dominic äter.
Snart dags för honom att sova också.

Sen blir det att krypa ner för oss andra också, imorgon blir det massa bus med kidsen och kanske mata ankorna om vädret tillåter :)

Nej nu ska jag fortsätta glo film, så sov gott
XoXo

Av Susanne Jönsson - 10 september 2012 20:32

På min jävla mage!!!

Finns det inget man kan äta och få behålla i magen som en normal person.

Älskar att vara gravid, då är där inga problem med magen eller maten.

Får väl bli piller trillare igen, åt ca 6 tabletter morgon i kväll innan...
Och då kunde man äta och behålla maten utan att behöva springa på dass hela tiden...

Men men det löser väl sig någon gång.....

Av Susanne Jönsson - 10 september 2012 15:50

Ny vecka, nya tag...
Natten till idag har inte varit så rolig, inte sovit så mycket och Dominic har haft ont i magen...

Så fiffi kom hit vid 9 tiden och passade Dominic medan jag cyklade och lämnade Jayzon på dagis.

Väl hemma igen hjälpte jag fiffi och färga håret och sedan käkade vi lite lunch och glodde tv...

Sen stack fiffi hem och jag gick och hämtade Jayzon på dagis.

Nu är vi hemma igen och här ska lagas middag och snart får vi trevligt besök också :)

Jayzon ska sova över med kompis idag så imorgon blir det inget dagis, utan sovmorgon istället förhoppnings vis :)

Nej nu ska jag börja förbereda maten så den blir färdig sen slappa framför TVn en stund till :)

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards