susannejonsson

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Onsdag..

Av Susanne Jönsson - 12 september 2012 11:13

Jayzon är lämnad på dagis, Dominic sover men lär väl vakna om typ 30min för att äta och ha ny blöja.

Själv har man slappat i soffan hela morgonen och Cissi är här på "besök"

Idag blir det en lugn kväll för tydligen har älskling skallebank idag och vill ta d lugnt.

Längtar tills jag får lov att börja träna så man kan komma i form någon gång och få på sig alla sina kläder.
37kg kvar tills jag är tillbaka på min vikt jag hade innan jag blev gravid med Jayzon.
Gravidkilona från Dominic är borta så nu är det bara dem från Jayzon kvar och en massa "död" hud...

Längtar så tills jag ser ut som jag gjorde innan... Trött på att se ut som en fet flodhäst när jag tar på mig mina kläder. - får sån jäkla ångest :(

Menmen det ska väl lösa sig det med någon dag... Går ju ca 1timme varje dag...

Så vad ska man göra idag? Lekplats, kanske?

Ja jag vet inte men kommer väl på något sen :P

Så ha en skön dag allihop..
XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Jönsson - 18 juli 2016 10:10

Hallå igen! Måste skriva av mig och vad är då inte bättre än att uppdatera här!? Har under istortsätt hela mitt liv kämpat med min mage! Jag har fått två diagnoser utan att ens blivit undersökt ordentligt, IBS och kronisk förstoppning... Jag...

Av Susanne Jönsson - 1 september 2015 10:39

Tjallååå! Loppis en i lördags gick riktigt bra, fick nästan sålt allt vi hade med och kom hem med 1000:- extra :) Efter loppis en bar det iväg till Tims familj i Barsebäck för kräftskiva :) (åt dock bara räkor ;) ) Sedan vidare på bilträff! Fö...

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 20:41


Då var det snart dags att packa bilen, ska ju stå på loppis imorgon i Lund vid 108... Pengarna räcker inte till denna månaden så då får man göra vad man kan :) Håller tummarna för fint väder och mycket sålt imorgon! KOM OCH FYNDA!!!! :) U...

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 08:32

Torsdagen var en jobbig dag för kroppen, därav inget inlägg igår... Barnen åkte till sin pappa och är inte hemma hos mig igen förrän på måndag. :( Jobbade några timmar och sen tog jag tag i loppis saker - vilket ledde till smärta i leder och ry...

Av Susanne Jönsson - 26 augusti 2015 17:38

...precis som det låter... Började laga mat...och eftersom jag inte tycker det e speciellt roligt så fetade jag in pyttipannan i ugnen... 45min senare kom jag på att jag lagade mat "/ Bränd middag för mig och barnen idag... -ingen hit! Och med huv...

Ovido - Quiz & Flashcards