susannejonsson

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Susanne Jönsson - 26 juli 2012 23:09

Äntligen kryper man ner i sängen bredvid älsk.

Efter en dag med Alex, och försökt hålla sig borta från solen, ärman nu helt slut.

När mina älskade pågar kom hem blev det äta lite mat, sen stack vi bort till Alex en stund.

Vi hade planerat att sticka och ta ett kvällsdopp,men vi var för trötta båda två, så vid 22.00 begav jag mig hemmåt på min cykel och Alex och hennes pappa stack iväg med zigge.

Fastnade i en film på tv, men kommer inte ihåg vad den hette :/

Så nu e den slut och jag kan äntligen sluta mina blå, och hoppas på.att alla planer inför imorgon funkar.

Sov gott o dröm sött alla!

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 26 juli 2012 11:02

Efter ca 4 timmars sömn så bar det iväg med Alex...
Nu är man i lund och väntar på hennes mamsi.
Sen vidare till Malmö för och handla.

Ingen sol för min del idag, brännan igår blev inte nådig.

Ikväll blir det hem till Jessica och Håkan. :)

Uppdaterar mer sen, ha en underbart solig dag! :)

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards