susannejonsson

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Susanne Jönsson - 2 juli 2012 22:20

Ja, men kan börja undra vad man gör för fel ibland...

Ända sen jag och Mattias blev tillsammans och vi flyttade till rydsgård och sedan fick Jayzon...
Har "vänner" bara avtagit...


Ibland undrar jag om jag verkligen har några äkta/riktiga vänner...

känns inte så ibland, känner mig väldigt tom ibland, och då är jag jäklit glad att jag har min lilla familj som snart blir lite större... 


Undrar ibland om jag blivit tråkig eller något? 

och om jag nu blivit det varför säger man då inte till personen att den har ändrats?

eller jag är en dålig vän kanske? ja jag vet inte, ska nog inte spekulera i detta förmycket....


men börjar bli lite tråkigt när varken mina "vänner" eller mattias "vänner" inte hör av sig längre...

vet att en telefon går på båda hållen, men oftast får man inget svar när man ringer eller smsar, eller så har personerna bytat nummer när det väl kommer till kritan...



saknar vännerna från förr, och önskar man hade nr och sånt kvar så man kunde/kan ta kontakten igen, men det lär väl aldrig hända...

saknar tiderna som en gång varit......


Men man ska inte klaga, har en underbar lite familj och yak över huvudet och mat på bordet....

finns dem som har det värre...


Men nog snackat om detta, orkar inte tänka på det mer, blir ju gråtfärdig... (löjligt men sant)


______________________________________________________________________________


Så, idag är vi i vecka 36+0 och jag kunde inte längta mer efter vårat lilla liv som komma skall...

även om det betyder stora förändringar i livet.. Längtar så.!


En riktigt livlig kabrat ligger där inne i magen och jäser :)

men nu får den gärna komma ut så man kan få hålla dens hand och pussa på den...

Undrar hur Jayzon kommer reagera när bebis väl är ute ur magen... undra om han kommer förstå att det är hans lillasyster/lillebror som kommer följa med hem sen... hoppas det :)


Mina barn och min underbara sambo, - ni betyder allt för mig!. Älskar er så fruktansvärt mycket!.


Nej nu ska jag avrunda detta innan inlägget spårar ur :P :)

så sov gott allesammans som läser detta... 

 


Ovido - Quiz & Flashcards