susannejonsson

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Susanne Jönsson - 25 juli 2012 20:24

Efter ett tag idag, kom jag på vad jag kunde göra.

Träffade Håkan och Jessica och satt hemma hos Hasse och Nettan.
Badade och solade fram till att Mattias och jayzon kom hem.
Sen åt vi lite sen åkte vi till Lomma.

Nu är vi på väg hem jayzon är helt slut och ska hoppa i säng och man känner sig inte mkt piggare själv.

Barnmorskebesöket gick bra, allt såg bra ut och hjärtljudet lät bra, låg på 136 idag.

Och allt var bra med mig med...
Har ingen bebis kommit innan torsdag nästa vecka, så blir det hinnsvepning kl10.45 :) och hoppas på att det ger resultat.


Nej bajs på.detta, snart hemma och då.blir det duschen! :)

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 25 juli 2012 09:20

Att vakna med solen i ögonen och inse att det är 23 grader ute. Gör att man verkligen vill glassa i solen idag.

Till barnmorskan ska jag nu 10.15 sen vet jag inte vad som händer :/

Lust att sticka och bada o sola, men tråkigt och sticka själv. :/

Vad händer för alla andra idag?
Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards