susannejonsson

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Susanne Jönsson - 22 juli 2012 23:41

Får bli ett bild inlägg imorgon istället, mobilen loggar ut mig från bloggen så fort jag ska lägga till bilder så får sätta mig vid datorn imorgon istället.

Nu ska man krypa ner i sängen efter en underbart trevlig dag, med lite bränna, trevligt sällskap och film med älsk. En bättre söndag kunde vi nog aldrig fått. :)

Så god natt på er alla.
Sussa gott och dröm sött :)

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 22 juli 2012 20:38

Så då var vi hemma efter en underbart skön dag ute i svärmors stuga i kölnan.

Jayzon har haft riktigt roligt med att bada, vattna blommorna och vattna allas fötter.. Letat stenar och busat...

Blev grilla korv och äta glass...

19.27 bar bussen iväg till klågerup där vi sedan bytade buss till stp.
Så efter att ha gått från 108an är man nu ganska trött i magen och ska slänga sig i soffan med älskling och glo film.

Jayzon somnade typ vid 19.30 och sover nu gott vidare i sin säng...

Lyckat avslut på veckan :)

Älskar min underbara lilla familj som snart blir lite större...som jag längtar <3


Nej avrunda detta, kommer ett inlägg till med lite bilder från stugan.

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 22 juli 2012 12:25

Så då sitter vi i Malmö och väntar på bussen till kölnan. För att umgås med älsklings mamma och Bert i stugan.

Riktigt trevlig busschaufför fick vi in till Malmö, 3 vagnar på bussen och ändå fick 3 vagnar ihop fällda ändå komma med. Tackar!!! :)

Men sen missade vi bussen med 1min i Malmö så nu får vi vänta tills 5 över 1...:P

Ha en trevlig dag allesammans

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards