susannejonsson

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Susanne Jönsson - 23 juli 2012 23:03

Så snart är Pearl Harbor slut på.tvn, duschat och sånt redan.
Så snart blir det sängen.

Jayzon har varit på lekplatsen och lekt av sig, träffade Loke o Kristian där också. :)

Har lite sammandragningar nu, så får hoppas dem.håller i sig så bebis kan titta ut snart...

Nej nu ska jag glo färdigt filmen sen krypa ner i sängen.

Sov gott allesammans och dröm sött.

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 23 juli 2012 15:08

Ja nog en av mina tråkigaste dagar hittills!

Träffade Linda en stund innan, sen blev det ner till Ica och träffade Alex en stund... Klockan är nu 15.00 och vet fortfarande inte vad jag ska göra, fint väder oxå ju...

Kanske cykla bort och ta ett litet cykel pass på gymmet, men så jäkla tråkigt att sticka dit själv. :(

Så lär väl sitta himma tills älsk o jayzon kommer hem, sen får vi se vad Jayzon e på för humör om man kanske kan sticka till lekplats eller om det blir leka på rummet innan han ska sova...

Vet inte vad man ska laga för.mat idag iheller, tomt som sören i kyl,frys och skafferi...
Illa när pengarna tar slut :(
Och inga nya förän på fredag, så på lördag kan man äta frukost igen.. Hahaha

Nej bajs på detta, nu sätter jag mig nog och rensar luren och datorn tills mina hjärtan kommer him <3

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 23 juli 2012 10:43

Ja, då var det en ny vecka igen, inget att göra, sjukt rastlös...

Så vad händer idag? Städa undan lite sen då? Hmmm...

Riktigt seg e man idag också..
Tycker gott bebis kan titta ut idag - vecka 39+0 idag ju.

Har bara lite mensvärk (förvärkar) så det lär väl inte hända något idag. :( :P

Jayzon e på dagis o älskling jobbar.
Hade varit skönt med jobb nu.
Men får väl vänta ett bra tag till. :(

Nej sätta igång och plocka undan här nu så det e gjort iafall..

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards